abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 3 december 2007 @ 13:18:02 #1
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_55011701
Er is iets ingereden ofzo
Hoor het net

Edit :

a58

Vrachtauto rijdt tegen tankstation

Op de A58 bij Zegge is een vrachtauto in de richting van Roosendaal tegen een tankstation aangereden. Het station is ingestort. Het is nog onduidelijk of er in het station slachtoffers zijn. Over de toedracht is nog niets bekend.

De vrachtwagenchauffeur raakte bekneld in zijn voertuig. Over zijn toestand is niets bekend. Ambulancepersoneel, politie en brandweer en een traumahelikopter zijn ter plaatse. Nadere bijzonderheden ontbreken nog.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_55011716
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_55011719
quote:
PRIO 1 9196 SHELL A58R HOEZAAR (R035) Rijksweg-NOORD 1 ZEGGE VKO BEKNELLING (INC: 01) (Classificatie: middel ongeval)
Er is een traumaheli heen en een stel brandweerauto's.
Vast ook ambu en politie, natuurlijk.
pi_55011829
Vrachtwagen botst op tankstation
Uitgegeven: 3 december 2007 13:15

ZEGGE - Een vrachtwagen is maandag rond 12.30 uur tegen tankstation Hoezaar langs de A58 bij Zegge gebotst. Volgens de eerste berichten is het tankstation ingestort, zei een politiewoordvoerster. Of het gaat om de winkel of de overkapping, kon zij niet zeggen.

De vrachtwagenchauffeur raakte bekneld in zijn voertuig. Over zijn toestand is niets bekend. Politie, brandweer, ambulancepersoneel en de traumahelikopter zijn ter plaatse. Nadere bijzonderheden ontbreken.

(c) ANP
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
  maandag 3 december 2007 @ 13:23:13 #5
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_55011836
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_55011851
Geachte TS.

Helaas moet ik u melden dat ik het topic moet sluiten. Er is namelijk een ander topic die hetzelfde onderwerp behandelt.Volgens de policy ben ik gemachtigd een van de twee te sluiten. Mijn keuze is op dit topic gevallen. Ik hoop u hiermee voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Mutant01.

PS: Mochten er nog vragen zijn of klachten, dan verwijs ik u naar NWS-Feedback.
Allah Al Watan Al Malik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')